Observera!

Informationen på denna sida är bara delvis klar, vi håller på att bygga upp Monas Sportskola

Frågor? Kontakta info@monasportskola.se eller ring Mona: 070-373 17 82.

Om Monas sportskola

Vilka är vi?

Både barn och vuxna behöver röra på sig. Och det är så kul! Åtminstone vi får aldrig nog. Monas simskola har över tio års erfarenhet av simundervisning för alla åldrar. Nu vill vi sporta ännu mer och tar klivet in i massa nya, roliga aktiviteter. Häng med, du också!

Har du koll på att badminton är världens snabbaste racketsport? Visste du att taekwondo är en av två kampsporter i OS? Och har du hört att bollywooddansare kan berätta en historia med hjälp av flera hundra handrörelser?

Nu utvecklar vi vår verksamhet med fler idrotter. Och den som vill bli starkare, snabbare och smidigare gör klokt i att haka på. Från hösten erbjuder vi kurser i badminton, taekwondo, barngympa och bollywooddans i flera anläggningar i Stockholm. Som vanligt med de mest engagerade, pedagogiska och kunniga tränarna.

Monas sportskola drivs av Monas Simskola AB. Vi erbjuder simkurser för alla åldrar. Nu erbjuder vi också träning i badminton, taekwondo, barngympa och bollywooddans.

Läs mer om våra kurser!